fredag 6. juli 2012

Skjørt og tunika på bestilling :)

Gledet meg stort å få inn en bestilling på skjørt og tunika fra Made by Daffy til en 8 år gammel jente  ;)
Da kom jeg litt utenfor de str jeg vanligvis jobber med!

Skjørtet er laget i stretch jersey striper, med to innslag av stretch jersey med stjerner på fremsiden, baksiden er i ett stoff. Rosa ribb i livet og stor blondekant nederst. Dette er ett ordentlig "sving" skjørt :)
Har vært så heldig at jeg også har fått "live" bilde :) :)




Ble også bestilt en tunika i de samme stoffene :) en side med stjerner og en side med striper - ble da knall kul!! Strikk i halsen og rundt armene for en god tilpasning og look. Rosa ribb i nedkant :) denne kan brukes lenge - både som kjole og tunika :)
Har fått tilbakemelding om at både mor & datter var fornøyd med tøyet - kjempekoselig og velkommen tilbake :)





1 kommentar:

  1. Min datter er jo bare så fornøyd og det er flittig i bruk :) Tuuuusen takk!!!

    SvarSlett