fredag 6. juli 2012

Laaaangt bloggopphold....?! Fy... :)

Ja, det har blitt en stund siden jeg sist oppdaterte bloggen - den ble litt nedprioritert en stund, men det skal ikke skje igjen! :) vet det er noen som har vært innom og ikke funnet noe nytt...så kjedelig! :)


Først ut er kjolen som jeg sydde til meg selv, til bryllupet til ei venninne i mai :)
Kjolen er sydd i coboltblå partysateng - så den sitter flott og klistrer seg ikke inntil kroppen. Man får den vidden og fallet en ønsker i en pen kjole synes nå jeg.
Som vanlig er denne også pyntet med blondekant nederst, samt pyntekant over brystet. Glidelås i siden.






2 kommentarer:

  1. Du var så fin:) Flink til å sy er du og. Lekker kjole. Kjente jeg nesten ble litt misunnelig på den assa;) Kommer nok en bestilling igjen fra meg snart. Kjempefornøyd med den boleroen du strikka til meg også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Vibeke :)
      Følte meg flott også :) bare å bestille vet du, snuppa!

      Slett