mandag 12. desember 2011

Dorothea oppfyller juleønsker.....

..for de som har blogg, og hvem kunne ikke tenke seg å kunne velge og vrake litt i der..?!
Simpelthen forguder Dorothea på Triaden senter - og de har de hyggeliste og søteste ansatte som finnes tror jeg. Finner du ett plagg som du er usikker på match til - så tråler de butikken inntil de har funnet noe :)
Alltid hyggelig å bare gå innom butikken for å drømme seg bort :)
Når det gjelder interiør så finner man alltid noen skatter...nydelig...




Har du ikke vært innom bloggen til Dorothea, så ta en titt - http://dorotheas-eventyr.blogspot.com

Men å skulle velge ut noe man ønsker seg....det er vanskelig...men kanskje dette er en bra liste :)
* Hatt med meg mine søteste Kine og Nina, så Kine kunne slå seg løs i interiøravdelingen - mens Nina & jeg kikket på både klær og interiør :) Dette fortjener de begge to :)
* Liker veldig godt klærne fra Cream og Creamie, så skulle helt klart ha funnet noe der.
* Ellers så mista jeg tilbudet på sidebordet - og det ønsket jeg meg så fælt... :)


Men det er vanskelig å velge - alt som er avbildet under er på ønskelisten.. :)































Alle bildene er hentet fra Dorotheas blogg og Facebookside :)
Har du din egen blogg - så gå inn her : http://dorotheas-eventyr.blogspot.com/2011/12/kanskje-vi-kan-oppfylle-julensket-ditt.html - og bli med du også :)

6 kommentarer:

  1. Du Lene, du Lene.. Et hjerte av gull og god som dagen er lang :-) Hvor heldig er vel jeg som har deg som venn?
    VELDIG heldig!!
    Sprudlende, gla og til tider 10-12 eller kanskje opp mot 200 baller i luften SAMTIDIG.. Men smmilende og fornøyd er du uansett og alltid tid til en skravlestund.. og da kan ingenting stoppe vår kreative "verden" som vi planlegger..hihihi :-)
    Super-duper-gla i deg vennen..
    Stor klem fra Kine :-)

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig må vi ta en runde på shopping snart...Altfor lenge siden sist. Gleder meg. Du som er inn i dette får vise vei,så følger jeg deg,min kjære venn for livet:-)
    Jeg er kjempe stolt av deg. Du får til ALT,selv med 2 herlige små snupper. Skulle gjerne lånt 5% av din kreativitet og tålmodighet:-)
    Kjempe glad i deg. Mange susser fra Nina.

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk for fine ord jenter - dere er jo så supre :)
    Masse, masse gla i dere :)

    Store klemmer

    SvarSlett
  4. Kjære Lene. Det er med stor glede vi kan fortelle deg at du vant trekningen vår. Kjempekoselig! Snakk om verdig vinner som vil dele med de du er glad i! Ta kontakt med oss på blogg@dorothea.no for å avtale nærmere.

    SvarSlett
  5. Ville bare gratulere deg som vinner av Dorothea konkurransen - vel fortjent og fantastisk fin blogg du har - masse inspirasjon å hente her .
    Gledelig Jul .

    SvarSlett
  6. Åhhhhhhhhh, heldige meg!!!! You have made my day :) Tusen tusen takk snille Dorothea jentene :)

    Masse klemmer

    SvarSlett